Google AdWords przekierowuje Twoje reklamy na HTTPS


Stosujesz Google AdWords i Twoja strona niedawno przeszła na https? Ucieszy Cię na pewno fakt, że nie musisz zmieniać linków docelowych swoich reklam – AdWords zrobi to automatycznie.

Jeszcze nie oddano do użycia najnowszej wersji Chrome 68, a Google już uznaje https za standard. Jeśli Twoja strona dostępna jest zarówno w http jak i https, AdWords dobierze linki zabezpieczone certyfikatem SSL, bez konieczności Twojej ingerencji. Co jeśli nadal nie zabezpieczyłeś strony SSL-em?…

W programie AdWords zalecamy (a w niektórych przypadkach nawet wymagamy), by we wszystkich adresach URL używać protokołu HTTPS zamiast HTTP, ponieważ umożliwia to ochronę danych osobowych i finansowych klientów.

Tak, jeśli jeszcze nie przeszedłeś na https – po prostu przejdź. (Więcej na temat sytuacji, w których AdWords bezwarunkowo wymaga certyfikatu SSL pisaliśmy w tym artykule .

AdWords informuje swoich użytkowników o automatycznym kierowaniu na https od 17.06.2018. Jeśli posiadasz konto Google AdWords powiadomienie znajdziesz pod ikoną

Wybierz swój certyfikat SSL

Google AdWords przekierowuje Twoje reklamy na HTTPS
3.3 (66.67%) 3 votes

W H88 S.A. odpowiedzialny za marketing internetowy marek premium, w szczególności SEO/SEM, analitykę i wdrożenia rozwiązań UX i ecommerce. Marketer z wykształcenia i pasji z ponad 10-letnim doświadczeniem. Certyfikowany specjalista Google AdWords. Związany z rynkiem hostingowym od 2016 r.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *