Google AdWords przekierowuje Twoje reklamy na HTTPS


Stosujesz Google AdWords i Twoja strona niedawno przeszła na https? Ucieszy Cię na pewno fakt, że nie musisz zmieniać linków docelowych swoich reklam – AdWords zrobi to automatycznie.

Jeszcze nie oddano do użycia najnowszej wersji Chrome 68, a Google już uznaje https za standard. Jeśli Twoja strona dostępna jest zarówno w http jak i https, AdWords dobierze linki zabezpieczone certyfikatem SSL, bez konieczności Twojej ingerencji. Co jeśli nadal nie zabezpieczyłeś strony SSL-em?…

W programie AdWords zalecamy (a w niektórych przypadkach nawet wymagamy), by we wszystkich adresach URL używać protokołu HTTPS zamiast HTTP, ponieważ umożliwia to ochronę danych osobowych i finansowych klientów.

Tak, jeśli jeszcze nie przeszedłeś na https – po prostu przejdź. (Więcej na temat sytuacji, w których AdWords bezwarunkowo wymaga certyfikatu SSL pisaliśmy w tym artykule .

AdWords informuje swoich użytkowników o automatycznym kierowaniu na https od 17.06.2018. Jeśli posiadasz konto Google AdWords powiadomienie znajdziesz pod ikoną

Wybierz swój certyfikat SSL

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *