Jeśli szukasz firmy do współpracy – korzystaj z odpowiedniej mapy

Domeny.pl ponownie na mapie podmiotów internetowych IAB Polska. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował trzecią już edycję ?Mapy podmiotów internetowych”. Odzwierciedla ona dynamikę rozwoju branży internetowej w Polsce i stanowi swoisty drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych. Domeny.pl reprezentują branżę hostingów i domen.

mapa IAB

Pomysł na stworzenie mapy podmiotów internetowych zrodził się w IAB Polska w ubiegłym roku. W tym czasie zostały wydane dwie edycje publikacji, które spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno ze strony branży, jak i ze strony przedstawicieli działów marketingu.

Jak wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska ? Potrzebę uporządkowania i usystematyzowania wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym zidentyfikowaliśmy podczas rozmów z członkami IAB Polska i w ramach spotkań z marketerami poszukującymi wiarygodnych partnerów do działań w sieci. Wydawana przez nas mapa jest odpowiedzią na potrzeby obu środowisk i trafia na niezwykle podatny grunt.

Wydana obecnie ?Mapa podmiotów internetowych IAB Polska? ukazuje, jak bardzo dynamicznie rozwija się branża internetowa. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją liczba zgłoszonych podmiotów wzrosła o 15 procent ? na mapie znalazło się ponad 300 logotypów. Firmy miały możliwość umieszczania dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.

Widoczny jest też wyraźnie coraz bardziej szczegółowy podział na kategorie. Na mapie po raz pierwszy znaleźli się klienci, którzy rozwijają swoje kompetencje w marketingu internetowym ? m.in. w kategoriach bankowość elektroniczna, instytucja finansowa, energetyka. Wśród podmiotów znajdują się także firmy świadczące usługi dla firm z branży internetowej, przykładowo usługi prawne czy rekrutacyjne.

Pierwsza ?Mapa podmiotów internetowych IAB Polska? została stworzona w maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Druga stanowiła rozwinięcie projektu także o firmy nienależące do organizacji. Kolejna edycja mapy ukaże się pod koniec 2015 roku.

Zapraszamy do pobierania i udostępniania ?Mapy podmiotów internetowych” ze strony IAB Polska: http://iab.org.pl/?p=6822


O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Jeśli szukasz firmy do współpracy – korzystaj z odpowiedniej mapy
Daj nam 5-tkę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *